Wpływ telemonitoringu na zarządzanie chorobami przewlekłymi.
Mało jest rodzajów reklamy, jakie dawałyby równie duże możliwości, jak marketing w sieci. Jest ona relatywnie młodą dziedziną, jednak wśród wszystkich rodzajów właśnie ona w największym tempie się rozwija, każdego roku zdobywając wciąż nowych entuzjastów. Najbardziej kojarzoną odnogą reklamy w globalnej sieci z całą pewnością jest ANCHOR, niekiedy także nazywana reklamą kontekstową. Jej nazwa bierze się z całą pewnością stąd, że to, jaka reklama zostanie wyświetlona w określonym dla niej bloku zależy przede wszystkim od tego, których informacji wyszukuje internauta – może ona być w zupełności dopasowana do jego zainteresowań. Dzięki temu większe jest prawdopodobieństwo, że kliknie w proponowany mu link. Wielkie znaczenie ma także to, że internauta jest mniej zirytowany reklamami, jakie w niektórych przypadkach mogą go jakkolwiek zainteresować. Dlatego właśnie linki sponsorowane jest coraz częściej używana przez różnorodnych przedsiębiorców i nadal rośnie liczba akcji, w jakich pełni ona mniej lub bardziej istotną rolę.
1. Galeria
3. Poradnik
4. Szczegóły